måndag 18 juli 2016

Acceptera och förlåta

Inget blir någonsin vad jag med min skuld och min skam tidigare har upplevt. Jag visste inte då vad jag agerat på, reagerat efter eller vilken tung energi som jag burit på och som tolkat den illusatoriska världen. 

Att släppa ut de dystra och destruktiva vibrationerna uppåt och förlita mig på den nåd som kommer från den allomfattande källan är min enda sanning i verklighet amen.

Det jag vet idag skänker inte bara tröst, lättnad och tillit, det ger mig inre frid som långsamt men säkert sipprar ut i varje cell i min kropp och transformeras till varaktig välmående.

Jag vet att det är min uppgift att se till att vårda och upprätthålla denna balans. Jag vet att det är ett ansvar jag kan och vill ta. I meditation, i bön, i högre kunskap och i att hålla mitt kärleksfulla flöde så vet jag att jag är hemma. 

Jag är hemma och jag har det gudomliga inom mig, precis som även du har då vi är en. Det är glädje, det är lekfullhet och det är hög energi i ditt varje nu genom dina val. Med fokus och vilja på dina steg är du fri att ta dig dit du vill 💙 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar